Skoraj me je nategnil peder!

15 Dec

Je rekel: “Greva se! Prvo jaz tebe, potem pa ti mene!”

Sem ga grdo pogledal in se je popravil: “Ok. Potem pa ti prvo mene!”

Moj pogled se ni spremenil. Skomignil je in vzdihnil: “Prav, potem bom pa drkal.”

In je vrgel na plano svojega svizca tam ob meni na postelji in ga začel daviti.

Bilo je po velikem žuru, vse postelje v stanovanju so bile zasedene, to je bil edini razlog, da sva si delila posteljo v majhni sobi.

Bilo mi je neprijetno. Sprva sem mu hotel obrniti hrbet, pa mi moški ego ni dal. Si predstavljaš to! En te je glih hotel nategnit, ravnokar ob tebi drka! Pa mu obrni hrbet, če si upaš!!

Roke sem zavlekel podse, stisnil skupaj ritnice, in strmel v strop. Ko je on končal in zaspal, sem zaspal tudi jaz. Ne! Šele ko sem bil res prepričan, da je on trdno spal, sem zaspal tudi jaz.

Ta resnični dogodek iz moje mladosti mi je zdaj smešen. Od takrat do danes sem spoznal veliko različnih ljudi: vsejebičev, mnogojbičev, malojebičev, ničjebičev, homičev, heteričev … ni da ni!

Potem sem enkrat hotel volit. Pa so me pred tem obsuli z “informacijami” in “dejstvi”. Pretehtal sem dejstva in spoznal, da je pri volitvah bistvo delitev ljudstva glede bedarij. Medtem nekdo za hrbtom tega neumnega ljudstva odloča o res velikih zadevah. Točno zato smo tu, kjer smo.

Pri tistih, ki vlečejo niti, je tako: Prvo jaz tebe, potem pa … spet jaz tebe.

Saj poznate spregatev glagola “molčati”, a ne?

Jaz molčim, ti molčiš, on molči,
midva molčiva, vidva molčita, onadva molčita,
mi molčimo, vi molčite, oni pa nas   n a t e g u j e j o!

Nekdo je lepo opazil: Diplomat je nekdo, ki te tako spretno nategne, da se mu na koncu še zahvališ.

Najbolj se usajajo ljudje, ki so nenehno boleče nategovani, pa si tega ne upajo in ne zmorejo priznati. Samozanikanje je najbolj razširjeno “pomirjevalo”.

Zato nikoli ne volim. Posebej glede neumnosti. O tem sem že pisal v blogu Razbiti miti o volitvah, zato se ne bi ponavljal.

Če ne bom hotel, da me peder nategne, mu bom to povedal. Sem dovolj zrel človek, da se družim le s kulturnimi pedri, pravzaprav s kulturnimi vsemi …z ljudmi, z živalmi, z bacili, z vesoljci …

Če hočete boljšo družbo, pripovedujte svojim otrokom boljše zgodbe. Ne vabite jih na referendume, ker je celotna igra nastavljena. Če res hočete spremembe, prosim imejte jaca in – izstopite!

496914456bb39a7278a111b5e432ba4a

One Response to “Skoraj me je nategnil peder!”

  1. Katarina December 16, 2015 at 8:20 am #

    Amen.

Leave a Reply

